DEMI MASA, KEJARLAH MASA JANGAN MASA MENGEJAR KITA

16 Jun 2009

AKTIVITI SMKTIS

1. KRS SMKTIS
Akan menyertai Pertandingan Kawad Kaki Peringkat Kebangsaan Di Kuantan Pahang pada
18 - 21 Jun 2009.
Semoga penyertaan kali ke tiga ini akan membuahkan kejayaan cemerlang.

2. PERKHEMAHAN PERDANA UNIT UNIFORM SMKTIS
7 Pasukan Unit Uniform SMKTIS akan mengadakan aktiviti perkhemahan perdana bertempat
di Kem Banyu Manis, Bukit Kerayong pada 3, 4 dan 5 Julai 2009.

Kepada bekas-bekas pelajar yang nak memberi pertolongan ikhlas boleh la datang. Tapi tak ada bayaran ye.

2 ulasan:

AsLuvly berkata...

cikgu!!
rindunye kat cikgu..
asma' ni...
cikgu chat??
selamat hari guru(xtlambat ag.. :p)
anyway.. i nk suggest r..
ltak byk2 pic sek kite..
kn cikgu suke bgmbar..
hehehe...

'N' berkata...

Assalamualaikum...
Pertama sekali ucapan tahniah dan syabas atas percapaian membanggakan samada sumbangan dari guru2 atau pelajar SMKTIS..
Saya Mohd Nazri Bin Abdul Muhid adalah salah seorang bekas pelajar tahun 1991-1995 (last class form 5science1).
Di sini saya cuma ingin bertanya khabar dan mengetahui serba sedikit perkembangan sekolah kebanggaan saya ini.
Dahulu semasa di SMKTIS sy pernah di gelar 'GP'= Gila Pangkat..Ini kerana saya terlalu aktif, samada di dlm persatuan,bdn beruniform dan sbgnya..Kenangan manis menjadi Ketua Editor Majalah Sekolah xdpt saya lupakan hingga akhir hayat saya...
Akhir sekali sekiranya anda memerlukan khidmat saya dalam apa jua bidang sila hubungi saya di email ini: mnazri@medivest.com.my atau nazrimuhid@gmail.com atau berhubung terus di talian telefon 017-3664258...
Sekian.

Jom sembang-sembang